برای اجاره آپارتمان یا سوئیت مبله چه نکاتی را رعایت کنیم

برای اجاره آپارتمان یا سوئیت مبله چه نکاتی را رعایت کنیم

«اتاق یا خانه‌ای که دارای مبل و اثاث زندگی باشد». این ‌یک جمله می‌شود تعریف ساده از یک خانه مبله. عده‌ای از افراد به دلایل شخصی ترجیحشان این است که در خانه‌های مبله زندگی کنند. بااینکه این سبک خانه‌ها مزایای زیادی برای متقاضیان دارد باید توجه داشته باشید اجاره کردن آن و تحویل دادنش به‌واسطه وسایلی که از ابتدا در آن وجود داشته، کمی پیچیده است و اگر به آن دقت نکنید، قطعا با مشکل روبه‌رو می‌شوید.

چه کسانی طرفدار خانه‌های مبله هستند؟
خانه‌های مبله برای افرادی که قرار است مدت کوتاهی در شهر دیگری ساکن شوند و نمی‌خواهند هزینه زندگی در هتل را بپردازند، جزو مناسب‌ترین گزینه‌هاست. آن‌ها می‌توانند با پرداخت مبلغ کمتر، در خانه‌هایی ساکن شوند که وسایل اولیه برای زندگی را دارد و قیمتش هم مناسب است.

یکی از مزیت‌های خانه‌های مبله این است که شما را از شر هزینه و زحمت اسباب‌کشی راحت می‌کند. می‌توانید روزی که قراردادتان به پایان رسید، ساک وسایل شخصی‌تان را در دست بگیرید و بدون تکان دادن یک استکان خانه را ترک کنید. نیاز نیست وقت‌تان را بابت جمع‌آوری، شست‌وشو، بسته‌بندی، باز کردن، چیدن و… هدر دهید. راحت و آسوده از یک خانه به خانه دیگر خواهید رفت.

اصولاً قیمت خانه‌های مبله با میزان امکاناتی که دارد بالا و پایین می‌رود. خانه‌های مبله معمولاً با داشتن وسایل اولیه هزینه متعارفی دارند اما اگر دنبال خانه لوکس هستید که وسط پذیرایی آن تنیس و بیلیارد جا خوش کرده باشد، مبلمانش از جنس مرغوب باشد و پرده‌های گران‌قیمت پرده‌های آن را پوشانده باشند، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

چطور وسایل خانه را چک کنیم؟
برای چک کردن وسایل خانه باید شبیه به آدم وسواسی و تیزبین عمل کنید. چیزی نباید از چشمتان دور بماند خصوصاً اگر قرار باشد چند ماهی در خانه ساکن شوید. رویه‌های مبل، فرش، تخت و هر چیز دیگری که قرار است روزانه از آن استفاده کنید را با دقت ببینید.

وسایل برقی خانه را یکی‌یکی روشن کرده و از سالم بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. تلویزیون، چای‌ساز، قهوه‌جوش و هر آن چیزی که در خانه برقی است را حتماً امتحان کنید.

در نهایت هم لیست وسایلی که در خانه است را از صاحب‌خانه تحویل بگیرید، آن را با وسایل موجود چک کنید و روز موعد به همان شکل تحویل دهید.

نظرات کاربران

  نیما حمیدپور
( 1399/03/20 - 00:17 )
خب چرا اینا رو به ما میگید برید به اونایی بگید که از جیب مردم برای جهان قلدری میکنن و مرگ بر این و اون میفرستن و نوندونیشون تو فقیر موندن مردم ایرانه و مدام از بدبختی های خارج و گل و بلبل بودن داخل میگن.۴۰ساله ممبکتو اطلاعاتی کردن و بگیرببند چیزی حل نشده حالا میخواد حل شه.مشکل ماوامریکا یک برای همیشه باید حل شه و بایک توافق جامع ملت ایران برای همیشه در رفاه باشن.اینو با رفراندوم از مردم بپرسید
  eYBxvy
( 1402/08/20 - 03:26 )
The drug resistance is expected to be the most important challenge in infection control in Iran, where there is no local report or standard drug resistance monitoring system natural viagra drink

ارسال یک پاسخ

املاک اصفهان

بلاگـ

املاک اصفهان در تلاش است تا با ارتقا دانش کاربران خود، در بهبود تجربه کاربران در استفاده از املاک اصفهان تأثیرگذار باشد. شما می‌توانید با مطالعه روزانه این بلاگ ضمن انجام معاملاتی بهتر و دقیق‌تر، از آخرین تحولات در سایت املاک اصفهان مطلع شوید.